2011 m. lapkričio 6 d., sekmadienis

freakin holidays

paskutinė atostogų diena.. Na visgi jos buvo puikios! :) išpildžiau jas kaip galėjau. Ir pamiegojau ir pailsėjau ir pasilinksminau. Galvojau kad daugiau pamiegosiu bet ir taip gerai. Net ši paskutinė atostogų diena nėra bloga nors nuotaika ir slogi kad rytoj jau tenks grįžti į pragarą.
O šiaip artėja žiema. Ir tai man nepatinka. Kai kur jau atsiranda kalėdiniai žaislai, eglutės ech, tos visos mielos šiltos šventės tapo visiškai sukomercintomis. O juk esmė pabūti šiltai su šeima, artimais draugais apsikeisti mielomis dovanėlėmis. Man pikta, bet juk nieko nepakeisčiau. Tai tiek o labiausiai man  nepatinka tie ilgi ir tamsūs vakarai. Nesakau, kad man nepatinka naktis bet norėtusi kad 5  valandą dar nebūtų tamsu kaip š*knoj.
Na baigsiu skūstis šiaip viskas puiku :) neskaitant mokyklos ir šalčio.
šiuo metu primoje mano wishlist'o vietoje- languoti marškiniai. gražūs.
tai tiek šykart :)


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą