2011 m. spalio 30 d., sekmadienis

holidays

yesyesyesyes. Atoostogos! finally! Labai labai džiaugiuosi, kad galėsiu pagaliau ilgai meigoti, tiesiog atsipūsti, nieko neveikti, susitikti su seniai nematytais draugais ir tiesiog pasiilsėti.
Ši savaitė buvo nebloga. Praėjo greitai, iš tikro nieko ypatingo nenuveikiau. iandien pas mane nakvojo Karolina. Buvo labai labai smagu, ech kaip visuomet. Šiandien vaikščiojom po mišką, fotografavomes, smagiai praleidom laiką. Ir iš tiesų, keista bet man pradėjo patikti ruduo. Spalvos, tas jaukumas namie kai lyja, na tiesiog, man jis patinka, primena apie artėjančias jaukias kalėdas, net nežinau ar iš tiesų jų laukiu, bet manau kad taip.
Ir gyvenu labai gerai. Turiu žmogų kuriam rūpiu, senus gerus draugus su kuriais pastaruoju metu visai nesipykstu ir gerai sutariu ir mamą kurią myliu labiau už viską.
Tiesa prieš porą dienų žiūrėjau "breakfast at tiffany's" ir jis mane kažkuo labai sužavėjo. Juk regis tai tik paprasta romantinė komedija, tik sena, o mane sujaudino labai. Turbūt tais senais laikais, tikra meile, o ne kokia irnternetine, virtualia kaip dabar kartais būna. 
bei kelios foto iš šiandien :)



2 komentarai:

  1. hey really cool blog : )
    i am 13 year old girl from germany
    a few days ago i also made a blog c;
    hope you can visit it

    http://www.peacelaughfashion.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti